reklama

logo i logotypy

Logo to unikalna i charakterystyczna forma graficzna, stylizowany napis, symbol lub inna forma ekspresji graficznej służąca do identyfikacji marki, przedsiębiorstwa bądź organizacji. Umieszcza się je na materiałach drukowanych, reklamach, artykułach piśmienniczych, budynkach i pojazdach.

wizytówki

Wizytówka w sensie poligraficznym jest drukiem akcydensowym. Wizytówka to zazwyczaj prostokątny, podręczny kartonik, zapisany treścią zależną od rodzaju wizytówki. Towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości, stając się elementem konwenansu. Jest oznaką uprzejmości i szacunku, a współcześnie może też pełnić funkcje reklamowe.

fotomontaż

Fotomontaż to obraz fotograficzny powstały z zestawienia, kombinacji i połączenia kilku (lub kilkunastu) fotografii /cyfrowych/, wielokrotna ekspozycja, nakładanie zdjęć...

zapowiedzi miotów

Graficzne zapowiedzi miotów, planowane mioty, kocięta i szczenięta na sprzedaż oraz koty i psy dorosłe na sprzedaż, na współwłasność, na warunek lub do oddania.

banery facebooka

Profesjonalny banner cyfrowy na facebooka (facebook cover). Indywidualny, dedykowany banner graficzny który będzie pełnił rolę oprawy graficznej strony na facebook'u.

kartki okolicznościowe

Kartki okolicznościowe, często w formie karnetu, z grafiką lub ilustracją tematycznie nawiązującą do okoliczności, świąt, zaopatrzone w logo i/lub slogan reklamowy.

plakaty

Plakat (z niem. Plakat, z niderl. plakaat, z fr. placard ‘tablica z afiszem’) – rodzaj wyrobu poligraficznego zaliczany do akcydensów. Druk jednostronny dużego formatu (co najmniej A3), o charakterze informacyjnym, ale czasem również propagandowym służący do umieszczania w stałych, publicznych miejscach (rozklejany, umieszczany w witrynach).

księga znaku

Podstawowa Księga Znaku to standaryzacja logo – opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Rozbudowana księga to bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne projekty realizacyjne z użyciem logo i logotypu (WWW, samochody, reklama zewnętrzna itp). Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy.

digital art

Sztuka cyfrowa to dzieło lub praktyka artystyczna wykorzystująca technologię cyfrową jako część procesu twórczego lub prezentacji. Od lat 60. do opisu tego procesu używano różnych nazw, w tym sztuki komputerowej i sztuki multimedialnej. Sztuka cyfrowa sama w sobie jest objęta szerszym pojęciem sztuki nowych mediów.

okładki książek

Okładka – zewnętrzny element książki, trwale połączony z blokiem książki. Okładka jest wizytówką książki i przynależy reklamie, dlatego jej wykonanie powinno zachęcać czytelnika do lektury i w odpowiedni sposób informować go o treści książki.

Script logo